Ring oss 920 409 24. Man-lør 11.00-18.00

FRAKT INFORMASJON

Frakt og leveringsinformasjon

Vi i BOUTIQUE1854 vet at når du legger inn en bestilling, ønsker du å motta den så snart som mulig og selvfølgelig at varen blir levert i god stand. Hver vare er derfor kontrollert og deretter pakket godt inn før den forlater oss. Dessverre kan ikke leveringsteamet fjerne emballasjen for deg, men der det er mulig bruker vi kun miljøvennlige emballasjematerialer som gjør det lettere for deg å resirkulere emballasjen.

 

“Grønn” frakt

Vårt mål er å redusere vår påvirkning på miljøet. Hvor det er mulig, resirkulerer vi pakkematerialer som vi allerede har når vi sender våre varer ut til dere. Vi bruker kun pakkematerialer som garanterer trygg sending og levering av dine produkte, så vi kan ikke love at emballasjen er vakker, men det lover vi at innholdet er. 

 

Levering og frakt i Norge * oppdatert 19/02/18

Vi tilbyr frakt i hele Norge * (unntatt Svalbard)

En fast fraktpris er satt på 129kr for ordre under 600kr. For ordre over 600kr er det fri frakt i hele Norge (ikke inkludert møbler). Eller velg kunde pickup og kom innom oss på Grünerløkka i Oslo og plukk opp varene dine selv.

Vi tar sikte på å levere alle bestillinger innen 2-6 dager avhengig av hvor du befinner deg.

 

Levering og frakt av store gjenstander/møbler

For levering av møbler eller store gjenstander som veier over 25 kg, har vi en satt fraktpris på 550kr på leveringer i Oslo og omegn. Disse områdene inkluderer postnummer 0000-1499 og 1900-2099.

For møblerleveranser utenfor disse postnummerene, vennligst ta kontakt med vårt kundeserviceteam med leveringsadressen din, og vi vil bekrefte en leveringspris for ditt kjøp for deg.

Vi tar sikte på å levere alle bestillinger innen 2-6 dager, avhengig av hvor du befinner deg.  

 

Levering av større varer.

Vi i BOUTIQUE1854 vet at før du kjøper en stor vare visualisere du det i ditt hjem, kanskje du til og med sjekker mål for å forsikre deg om at den passer, men har du tenkt på om du får det gjennom døren din? I vår nettbutikk har du dimensjonene på alle våre produkter, så ta en rask sjekk før du fullfører kjøpet for å sørge for at produktet passer i heisen, inngangspartiet og dørene. Dette vil forhindre eventuelle problemer.

 

Avbestilling eller mislykkede leveringsforsøk.

Et leveringsgebyr kan bli lagt til hvis en bestilling blir annullert, eller om leveringsforsøk er mislykket pga årsaker som for eksempel : feil kontaktinformasjon eller feil leveringsinformasjon , eller at ingen er hjemme for å ta imot leveringen. Det er kjøpers ansvar og oppgi korrekt informasjon.

For eventuelle spørsmål om frakt og levering vennligst kontakt oss på customerservice@boutique1854.com